Муфти для з'єднання приводних валів та поршневих механізмів з можливістю компенсації несосності, биття та кутового відхилення по осі. Зі сталі, нержавіючої сталі та алюмінію. Різні типи з'єднань до валу: під шпонку чи обжим. Амортизуючі та поглинаючі вставки малої, середньої та високої твердості матеріалу в залежності від поставлених завдань. Розрізні муфти під важелі та лаштунки.
Муфти служать для з'єднання валу приводу (двигуна) з валом трансмісії в єдиний вузол і вирішують дві основні функції: передачі руху та потужності.
Водночас вали мають виробничі і монтажні допуски, а саме: паралельне зміщення осі валів на деяку відстань щодо один одного; або кутове зміщення, коли осі валів знаходяться відносно один одного під кутом, а також самі вали мають вигини, або биття. Це не можна повністю усунути навіть за допомогою найсучасніших технологій. В результаті виникають вібрації, які призводять до пошкодження підшипникових вузлів та виходу з ладу обладнання.
Також, під час роботи, пуску та зупинки виникають високі пускові моменти та пікові навантаження.
Враховуючи сказане, крім основних функції, муфти виконують і інші важливі завдання:
Залежно від завдань, розглянемо окремо застосування кожного типу муфт, які запропоновано у нашому магазині:
Еластомірні кулачкові муфти (GN 2240 і GN 2241) розраховані на передачу дуже великих моментів, що крутять, добре згладжують пускові і пікові навантаження та при цьому здатні компенсувати середнє осьове зміщення валів і биття. Допускається застосування при відносно невеликому кутовому зміщенні. Слід враховувати, що швидкість обертання стає нерівномірною (циклічно за один оборот падає, а потім зростає). Для більшості випадків такі перепади немають істотного значення.
Муфти Олдхема (GN 2242 і GN 2243, названі так на прізвище інженера, який першим запропонував їх використання) можуть компенсувати великі бокові зміщення та неспівпадіння в розташуванні валів. В результаті вони використовуються в приводах, орієнтованих на передачу моменту, що крутить, при великому бококвому зміщенні валів.
Сильфонні муфти (GN 2244) передають кутове положення і моменти, що крутять, з великою точністю і нульовим люфтом. Металевий сильфон добре компенсує кутові перекоси та биття валів. Зазвичай таку точність передачі вибирають при використанні приводів із частотним регулюванням.
Променеві муфти (GN 2246) передають кутові положення і моменти, що крутять, з граничною точністю. Вони виконані з цільної заготовки (алюміній або нержавіюча сталь) і тому мають високу жорсткість на скручування. Застосовуються у високоточних системах управління, авіаційній та ракетній техніці.
Швидкороз'ємні з'єднання (GN 240, GN 240.1 та GN 240.2) використовуються для компенсації кутового та радіального зсувів, які виникають, наприклад, від ходу штока поршня циліндра щодо приводного елемента.